torstai 11. lokakuuta 2012

Shopping!

Amerikassa kun ollaan niin täytyyhän sitä välillä päästä vähän shoppaamaan! Nää kysyy täällä, että onko meillä sitä ja sitä kauppaa ja kun sanon että ei ole, niin kaikki varmaan luulee ettei Suomessa oo mitään vaatekauppoja :D Täällä kuitenkin on koko ajan alennuksessa vaatteita joten ei tee niin pahaa lompakolle.. Mua kuitenkin hämää että verot pitää aina lisätä siihen hintalappu hintaan, enkä oikeen osaa laskee sitä enkä edes tiedä paljon sitä veroa tulee. Lempparikauppa mulla on varmaan Hollister koska tykkään vaan niitten huppareista ja neuleista ja kaikesta ja haluisin vaa ostaa kaikkia eri vaatteita sieltä eri väreinä :D! Mutta näistä kuvista vielä semmosta että nää ei sitten ole mitään parasta laatua ja paikat/taustat missä ottaa kuvia on vähän vähissä joten pahoittelut siitä.

Feikki uggit n. 60e. Noi tuntuu niin ihanalta jalassa ja en vaan haluis ottaa niitä missään vaiheessa pois!!
Saappaat n. 40e
Huppari n. 25e
2 neuletta, n. 20e kappale
Tää huppari oli alunperin 40 dollaria, mutta se oli puoleen hintaan ja mulla oli vielä 10 dollarin kuponki joten se makso mulle vaan 10 dollaria eli noin 8 euroo!! Halpaa
Toppi n.10e
Takin sain ilmaseksi, koska se oli tyyliin joku osta yksi saat toisen kaupan päälle, niin host äiti ja -sisko vaan toi ton mulle! Ja siihen ostin kaulahuivin jolla hintaa oli n. 8e
Valitettavasti tännekki tulee kylmä talvi... jee talvitakki hintaan 60e
Guessin kaulakoru n.25e
Täällä pitää koko ajan ostella t-paitoja kaikkiin juttuihin ja niihin menee aina 10 dollaria eli n. 8 euroa! No mutta ne on kiva muisto ja saapahan Suomeen lisää reenipaitoja.

2 kommenttia:

  1. hih ihanat saappaat<3 ps mulla on sama hollisterin huppari nykistä! ;)) ah se on nii ihana<3 T: Jemaaa :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi kiitooos! <3 kaikki hollisterin vaatteet on ihaniii ja se koko kauppa!!! :D

      Poista