maanantai 5. marraskuuta 2012

Halloween

Keskiviikkona siis "juhlittiin" halloweenia! Saatiin koulussa vähän karkkia ja jotkut oli pukeutunu, mutta ei hirveen moni joten en mäkään jaksanu :D Illalla sitten treeneistä tullessa oli kadulla tosi paljon lapsia naamiaisasuissa trick or treat kierroksilla. Pääsin kotiin, kävin nopeesti suihkussa ja söin ja sitten lähettiin serkkutytön kanssa tolle kierrokselle. Mulla oli pupunkorvat ja rusetti kaulassa ja semmonen häntä tai tupsu mikä onkaan :D pysyteltiin hostsiskon kanssa vähän kauempana aina siitä ovelta, mutta kyllä jotkut meillekin tarjosi karkkia. Suomessa jotenkin kun on pääsiäinen ja mennään virpomaan niin kaikki on superpihejä kun antaa jonku yhen suklaa munan, mutta täällä ostetaan joku kymmenen pussia karkkia ja annetaan lasten ottaa niin paljon ku haluaa, tai jotkut antaa. Tää ei siis mun elämään oikeen vaikuttanu mitenkään, paitsi toi kierros oli taas yks pisimmistä kävelylenkeistä mitä oon täällä tehnyt :D

Pumpkin carving
Ton vasemman yläkulman kurpitsan tein vaihtaritapaamisessa ja sillä oli alunperin siis kaks hammasta mutta toinen irtos... ja ku katoin ekaa kertaa tonne kurpitsan sisään niin se oli jotain niin ällöä ja toi tos toisessa kuvassa on siis se kaikki mitä sieltä sisältä irtoo :D Tehtiin vielä kotona kurpitsat ja olin selvästi kehittyny eli toi oikean puolimmainen on mun tekemä ja vasemmanpuoleinen hostsiskon!
Alotin siis koriksen maanantaina ja suoraan sanoen ei olis voinut huonommin alkaa. Aluksi reeneissä olin tooosi kujalla, mulla ei ollut mitään tietoa mitä pitää tehdä ja muutenkin ei se koripallon käsittely ollu mitää nättii kateltavaa... Sitten vielä jossain puolessa välissä satutin mun polven, joka on siis vaivannu mua jo varmaan kaheksan kuukautta, silleen että loppureeni meni itkein kylmäpussin kanssa. Seuraavat päivät meni sitte vähä vaihtelevasti, keskiviikko meni polven osalta hirveissä tuskissa ja itkua pidätellen, mut muut päivät oli sitten ihan ok paitsi en edelleenkään oikeen tajuu mitään säännöistä tai mistään :D Yleensä kaikki inhoo jotain kunnon juoksujuttuja, mutta mä oon oikeestaan alkanu tykkäämään niistä koska ne on ainoo missä tiiän mitä oikeesti pitää tehdä XD


Nyt sitten vähän muihin asioihin. Eli tää mun paikka on tosi pieni ja meijän koulussa on joku 600 oppilasta. Torstaina illalla kun menin facebookkiin, niin koko seinä oli täynnä jotain kirjotuksia että kiusaamisen pitää loppua ja asiat ei voi jatkua näin ja sitten vielä joihinkin niihin oli linkitetty yhen pojan nimi ja jotain että pysy vahvana. Seuraavana päivänä sitte koulussa kuulin pari eri versiota tapahtuneesta, mutta kumminkin molemmissa oli yhteistä se että yks tyttö meijän koulusta oli sanonu tälle pojalle että mee kotiin ja tapa ittes. Toi juttu sitten selvis ja kaikki oli ihan silleen että joo nyt tää kiusaaminen loppu tähän. No sitten eilen oli fudispeli ja oltiin siellä ja kaikki haukkuu yhtä uutta tyttöö rumaks ja dinosauruksen näköseks ni en tajua että mikä näitä vaivaa!!! Onneks nää on täällä sentäs mulle kivoja, jos mulle nimittäin oltais tollein niin oisin varmaan jo lähteny himaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti