torstai 8. marraskuuta 2012

Just chillin'

Oon niiiiiin valmis neljän päivän viikonloppuun! Meillä ei ole siis huomenna eikä ylihuomenna koulua koska on joku parent teacher conference ja perjantaina joku opettajien koulutus. Viimeks meillä oli tämmönen joku kuukaus sitten ja musta on vähän outoa että nää saa täällä vaan päättää ettei oppilailla ole koulua koska eikö suomessa oo aika tarkkaa toi että millon on koulua ja millon ei ja kuinka monta päivää pitää vuodessa olla. Kuitenkaan en valita... Tottakai on kiva, ettei ole koulua mutta täyttä lomaa se ei ole koska en saa nukkua pitkään :D Nimittäin huomenna eli torstaina alkaa reenit aamulla klo 8.00 joka on ihan liian aikasin mulle! Tai oon kyllä tottunu reenaamaan aamulla mutta silti ei vapaapäivänä huvittais herätä. No mutta perjantaina reenit alkaakin sitten klo 6.00 aamulla.. Saa nähdä kuinka hilpeellä tuulella oon sillon.

Katie and Allison!
Korista on nyt mennyt puoltoista viikkoa ja kyllä se (varmaan/toivottavasti) on parempaan suuntaan menossa. Tiedän jo harjotusten nimet tai kun valmentaja sanoo että mitä nyt tehdään niin jotenkin osaan jo yhdistää että mitä pitää tehdä ja kaikki harjotteet menee ihan okei hyvin paitsi ne, missä on hyökkäys ja puolustus, koska mulla vaan menee pää sekasin näistä kaikista kuvioista ja oon ihan pihalla että millon puolustan ja millon hyökkään :D Viime viikolla olin jo ihan luovuttamassa koko homman kanssa mutta sitten aattelin että en mä nyt voi luovuttaa kun ostin kaikki koriskamppeetki jo, joten se oli mun ainoo motivaatio silloin :D Mutta nytten menee siis jo vähän paremmin ja koska poikien koriskausi alkoi maanantaina niin meidän reenit kestää "vaan" 2 tuntia, plus siihen 10-20 min käytävillä pallon kanssa temppujen tekemistä tai nopee puntti. Ja maanantaina on eka peli jo! Oon varsity joukkueessa, eli siinä parhaimmassa mutta en siis todellakaan mun taitojen puolesta vaan sen takia että oon senior. Istun siis koko pelin ajan penkillä luultavasti, mutta ihan hyvä vaan koska en mä mitään osais tehä ja ois tyhmää oottaa että pääsen kentälle ku oon pelannu noin 13 päivää :D

Hyvältä näyttää! Me toivotaan kilpikonnaa joululahjaks ja sen nimeks tulee anna! lol
Aika kuluu ihan supernopeesti, eilen tuli 2 kuukautta täyteen täällä! Ja marras- ja joulukuu menee varmaan tosi nopeesti, koska esim ens viikolla tiistai on puolikas päivä, muuten normaalikouluviikko, mutta sitten sitä seuraava viikko on jo thanksgiving viikko eli maanantai ja tiistai koulua ja loppuviikko vapaata. Sitten on jo melkeen joulukuu ja mulla on kolme viikkoa koulua ja neljännellä viikolla pari päivää ja sit pääsen joululomalle. Suurimmalla osalla on se neljäs viikko vielä koulua, tai kaikilla muilla paitsi vaihtareilla ja senioreilla jotka pärjäs keskivertoa paremmin jossain kokeessa. Kaikki muut siis on koulussa kolme lisäpäivää tekemässä finals kokeet. Oon ihan innoissaan ettei mun tarvii tehä niitä koska en tosiaan vaan jaksa :D

Tästä tuli nyt vähän turha postaus, mutten tiiä mistä kirjottaisin koska musta tuntuu että ei missään ole enää mitään erikoista. Mulla on kesken postaus USAn ja Suomen eroavaisuuksista joten se tulee jossain vaiheessa, mutta jos on mitään ideoita mistä voisin kirjotella tai mikä kiinnostaa niin pistäkää kommenttia vaan tulemaaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti