sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Thanksgiving, Black Friday, basketball, basketball and basketball...

Aikaa on taas kulunu paljon ja en muistakkaan millon oon viimeksi tänne ihan vaan kuulumisia kirjotellu! Meillä oli siis vaan maanantai ja tiistai koulua, ja loppuviikko vapaata koska oli thanksgiving. Torstaina aamupäivällä meille tuli kylään hostmummo, -täti, -serkku ja serkun perhe sekä hostsiskon poikaystävä. Syötiin paljon, mm. kalkkunaa ja sitten kaikkea muuta, en oikeen tiiä mitä ne ruuat oli mutta ihan hyvää oli, ei kuitenkaan mun lempparia :D Ja jälkkäriksi oli tietysti erilaisia piirakoita, ja tällä kertaa meillä oli cherry pie ja pecan pie! Yleensä on tapana kertoa mistä on kiitollinen, mutta tää mun perhe ei sitä tehny tai kyllä hostmummo yritti mutta ei kukaan oikeen innostunu ja hostsiskoki kerto olevansa vaan kiitollinen kalkkunasta ja siitä että pääsee illalla shoppaamaan :D Vieraat lähtivät parin jo tunnin päästä ja siinä se päivä melkeen olikin meidän osalta.. Ei lähdetty mihinkään, mutta käytiin vuokraamassa pari leffaa ja kateltiin niitä ja sitten mentiin päikkäreille, koska piti saada vähän energiaa yötä varten!
Syön nykyään ihan liikaa ja aiemmin kerroin mun menetetyistä 4 kilosta mutta on varmaan tullu takasin tuplana.. Tein kumminkin makaronilaatikkoa koska piti kokeilla vaihtareitten päivällistä varten ja hyvää oli!
 Perjantaina oli siis black friday, jolloin kaikissa kaupoissa on ihan hullut alet! Lähdettiin torstai iltana joskus 10  jälkeen illalla Rockfordia kohti, ja ekaksi suunnattiin Targettiin. Siellä myytiin esim kameroita ja telkkareita tosi hyvillä alennuksilla, saatto säästää jopa 200 dollaria ja jotkut uudet dvd:t ja levyt oli jotain 6 dollarin luokkaa.. En kuitenkaan viittinyt ostaa mitään koska jono oli ehkä pisin mitä oon ikinä nähnyt ja jo pelkkään jonottamiseen olisi varmaan mennyt reilusti yli tunti. Lähdettiin sitten yhden kaupan kautta mall:ille ja siellä ekaks suuntasin Hollisterille missä kaikki oli 50% off. Tungos siellä oli ihan hirveä ja ilmakin oli tosi kuuma ja kostea että ei mitään mun elämän parhaita kokemuksia sinänsä, mutta löyty hyviä vaatteita joten ei toi haittaa :) Kävin vielä American eaglessa ja jossain kenkäkaupassa sekä 3 aikaan aamuyöstä vielä VS:llä. VS ei päästäny kuin tietyn määrän ihmisiä sisään, ja ekaksi ajattelin että päästäis nyt ettei tarvis jonottaa kaupan ulkopuolella, mutta ton hollisterin jälkeen tajusin että ihan hyvä että ne pitää ihmiset siinä ulkona ja siellä saa jotenkin rauhassa shoppailla. Lähdettiin kotia päin joskus 4 aikaan ja ihan hyvä koska mulla oli aamureenit klo 9...

Black friday shopping
American Eagle huppari x2, 22e 14
Shoe Dept Converset, 43e
Hollister hajuvesi, 18e
American Eagle hajuvesi, 30e 19e
Hollister t-paita, 12e 6e
Hollister neule, 30e 15e
Hollister huppari, 54e 27e
American Eagle paita, 19e 12e
Kaikkialla oli kunnon aleja ja niinku mun iskä sanoo että ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot!
Koriksessa meillä on nyt ollut 1 normaali peli, sekä turnaus jossa meillä oli 6 peliä ja ollaan hävitty kaikki pelit :D Ja ihan ihan ekassa pelissä olin siis alotuksessa.. en tajua miksi koska en tosiaan tienny mitä tein siellä kentällä ja olin niin kujalla ja ennen pelii olin ihan paniikissa ja aloin itkeen hahahaha :D Pääsin kumminki nopeesti pois, koska pelasin vaan 1.5 minuuttia (sanoin joillekki kenen kanssa oon tästä puhunu että pari minuuttia tai 2.5 minuuttia kunnes tajusin että 8 - 6,5min ei oo 2.5... no ketään ei kiinnosta). Yhteensä mulla on peliaikaa kertyny ehkä noin 3 minuuttia :D Oon nyt kohta kuukauden pelannut ja en kyllä voi sanoa että huomaisin ittessäni minkäänlaista kehitystä tai mitään, paitsi ehkä se että tiiän miten joku puolustus kuvio menee. Toisaalta ei mua haittaa koska minkä sille voi jos ei osaa :D

Se osas sentään syöttää ittensä.. Ohjeissa sanottiin että se alkaa itkemään jos sitä ei pidä kun se syö mut eipä alkanu vaan hyvin toimi tollein! Ainaki se on nyt ohi ja mun ei tarvii kirjottaa jotain paperii.
Koulu ja normaali arkielämä menee täällä jo aika normaalisti etten oikeesti enää tiiä mistä kirjottaa. Koulu on niin vaihtelevaista, joku päivä aattelen että miksi ees menin kouluun koska ei tehty mitään, esim yks päivä earth sciencissa en tehnyt kirjaimellisesti mitään, koska tehtiin ryhmätyötä ja mun homma oli jo valmis eikä ollu mitään autettavaa ja sitten yhdessä aineessa me vaan leikittiin ja mietittiin miten se auttaa lapsia.. ja kaikkea muuta turhaa. Mutta toisaalta taas luetaan nyt enkussa Huck Finn kirjaa ja siinä on joitain hahmoja jotka puhuu etelän aksentilla joten se on kirjotettu oudolla tavalla enkä tajua siitä oikeen mitään.. Mutta on täällä joitain ihme juttujakin koulussa, toissaviikolla sain semmosen vauvan kotiin joka itki ja se tartti ruokaa ja sillä tarvitsi vaihtaa vaippa yms... Se oli ihan superärsyttävä enkä kestäny sitä koska en voinu ees syödä tai nukkua rauhassa. Ei ollut siis mun juttu. Välillä en yhtään jaksa koulua, koska se on ku ois palannu yläasteelle, mutta toisaalta taas ihan kiva olla täällä nyt kun siellä on koeviikko että tsemia vaan kokeisiin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti