lauantai 8. syyskuuta 2012

Täällä ollaan!

Oon siis ollut täällä nyt vajaa pari päivää ja ainaki tähän asti kaikki on sujunu tosi hyvin! :) Lento tosiaan oli suora ja kesti about 10 tuntia ja sit ku pääsin Chicagoo ja kello oli suomen aikaa jotain puol yks ja sain viel pari tuntii jonottaa sitä et joku tyly mies sanoo mulle et mite menee ja pidä kivaa.. No ei kyl se katto jonku lapun mut oli vähä semmoi olo et aika turhaa :D Tulin tänne ja vastassa oli hostäiti, -iskä ja -sisko ja sen kaveri. Niillä oli semmoi kyltti jossa luki mun nimi isolla ja sillein glitterillä ja se äiti oli kuulemma menny jo jollekki toiselle tytölle enne mua sillee et joo tervetuloa tänne Anna haha :D sit ne kyseli kaikkee Suomesta ja ootin et saan just vastaa semmosii kysymyksiin et onks suomes jääkarhui yms mut ei, koska nää ei oo ikin ees kuullukkaa suomesta. Esim se siskon kaveri oli kysyny joku kymmene kertaa torstain et mistä mä tuunkaa koska se ei vaan tiiä tätä paikkaa ja jossai vaihees se oli vaa ollu sillee et olinks mä israelist.

Eka ateria tääl oli semiamerikkalaisesti starbucksii ja mäkki.. Tästä ne kilot lähtee nousuun. No ei ku tää perhe kyselee et mitä syön ni sanon vaa et terveellisesti ni sit kyl tääl on iha semi terveellistä ja ku sanoin et syön aamusin suomes puuroo ni Rose eli hostäiti oli heti menny ostamaa ja teki mulle eile aamul puuroo haha :D Tääl on sillein ihan samanlaista ku Suomessa tai ei nyt samanlaista mut enemmä mitä ootin, mut jotku asiat on erilailla. Esim ekan päivän sisko sano et joo sitte ku oot käyttäny pyyhkeitä kahesti ni pistä ne pyykkii! Ni olin sillee että mitäääh?? Ni siihe se vaa että nojoo joskus mä käytän ehkä kolmesti ja joskus vaan kerran mut yleensä kahesti! :D Niin outoo mun mielestä!! Ja tääl tosiaan ajetaan kaikkialle en oo kävelly tyylii mihkää ja näilläki on neljä autoo vaik perheesee kuuluu kolme ihmistä.

Tänään kävin myös ekoissa lentisreeneissä ja oli ihan kivaa. Taso nyt ei oo mikään hirveen huippu, mut ihan ok. Ja sit oli iha outoo ku siin sanoin esim et meil on erilaiset pallot ku ne pelaa siel semmosil tosi vanhan näkösil valkosil palloil jotka on tosi tyhjii ja näi ni ku sanoin et meil on erilaiset et ne semmoset kelta siniset ni ne kaikki oli sillee et WOOOOU IHA NIINKU OLYMPIALAISIS :D ja sit tohon samaan ku reenit loppu ni yks tyttö siit joukkueest vaan sanoo mulle et sä oot iha niinku ne pelaajat siel olympialaisis et sä teet tolleen ja tolleen ja tolleen ja teil on viel ne semmoset pallot!!!!!! :D ni sil tasol en ehkä ihan viel oo mutta nii..

Kohta mun aluevalvoja tulee käymään täällä koska en oo sitä vielä ehtinyt tavata ja sitten vissiinkin mennään ostamaan mulle homecoming mekkoa! Oon pahoillani että täs ei oo nyt yhtään kuvia mut mul on kamera viel ihan tyhjä.. Mutta kuvia on kyllä varmaan tulossa! Ja huomenna on varmaan superkiva päivä koska mennään tän alueen muitten vaihtarien kanssa ja hostsisko eli Katelynki saa tulla mukaa semmoseen johki huvipuistoon Chicagoon! Googletin sen ku se on joku six flags ja näytti ihan hullulta ja tuun varmaa kuoleen.. Toi on joku juttu et tehään joka kuukaus just vaihtarien kans jotain kivaa yhessä sen aluevalvojan johdolla! Mutta tääl on siis kivaa pitäkää teki kivaa Suomessa tai missä ikinä oottekaan! :)

2 kommenttia:

  1. nauroin aina noille lopuille nois teksteis :D haha tääl muute on muutamii KUNNON palloi (; täälkää taso ei ole huikee lenttiksessä :D jopa mä oon aika varmasti in the team :D perus jenkkii toi neljä autoo ja kolme ihmistä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tajunnu miks nauroit mun lopulle :D:D:D: mut jooo nää tosiaa oli niin ihmeissää niist palloist oli jotenki niin siistii niistä et meil on semmosii :D mut joo tää on niin jenkkkki....

      Poista