keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Illinois!

Vihdoin ja viimein se perhetieto tuli!!!!! Mä sain sitä tällä kertaa ootella aika kauan ja tottakai ihan liian kauan mun mielestä, mutta nyt se sitte tuli joten kaikki hyvin! :) Ens vuoden siis vietän Winnebagossa, Illinoisissa. Siellä asuu jotain 3000 asukasta mutta se kuuluu johonkin Rockford metropolitan areaan ja sieltä on tohon Rockfordiin aika lyhyt matka ja se on sitten jo reilun 150 000 asukkaan kaupunki. Perheeseen kuuluu siis mom, dad ja mun ikänen sisko! Tai en oo varma sen siskon iästä mut ainakin se käy samaa koulua mihin mä meen ja on siellä seniori. Mun koulussa on joku 600 ihmistä ja siellä voi pelata lentistä että ihan hyvä näin! Oon kyllä nyt niin tyytyväinen tohon ja vaikka oon välillä ollu epätoivonen tän asian kanssa niin kyllä kannatti odottaa. Jeejee ja tosiaan ku tää tieto tuli näin myöhään ni saatanpa lähtee jo ylihuomenna... :D Nopee pitää vaan sanoo heipat kavereille ja hankkii tuliaiset ja sit oon ihan ready to go! Pistän varmaan vielä postausta kun tiedän esim lennoista tarkemmin yms :)

5 kommenttia:

  1. JEEEJEEE tiiaks sun osavaltio on mun osavaltion vieres! Ollaa osavaltionaapureit ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooooo jema näytti mulle et ne on sillei!!! :D tullaa puoleevälii ja nähää xd

      Poista
    2. haha juuh, kysyin mun host-vanhemmilt nii se on joku kuuden tunnin pääst täält :D

      Poista
  2. Jee hyvää vuotta hei;))!!!! have fun dude:)!!

    VastaaPoista