perjantai 1. maaliskuuta 2013

I touched a Super Bowl champion...

Meijän koulussa on tällä viikolla ollut semmonen #WHSInspirationChange -viikko, en tiiä mikä se on oikeesti nimeltään, mutta tota ihmiset käyttää ainakin twitterissä hashtagginä, joten kai se on se nimi. Maanantaina kaikkien oli tarkoitus pukee jotain vihreetä päälle, ja sen tarkotuksena oli kunnioittaa kaikkia niitä jotka kuoli siinä Sandy Hookin ammuskelussa. Itse en kumminkaan omista mitään vihreää, joten ton päivän väriteeman jouduin skippaamaan. Tiistaina oli punanen, sininen, taikka baseball joukkue Cubsien joku vaate. Tää päivä oli "omistettu" yhelle pojalle joka oli meijän koulussa, olisi nytten sophmore, mutta kuoli reilu vuosi sitten jouluna jossain auto-onnettomuudessa. Eilen taas oli oranssia tai sinistä, tai jotain Illini vaatetta, en kyllä edes tiiä mikä se on. Se taas oli omistettu yhelle pojalle, joka myöskin olisi nytten sophmore, mut hän kuoli muutama vuosi sitten syöpään tai johonkin muuhun sairaukseen, en oo ihan varma. Ihan vaihtovuoden alussa kun meillä oli se Walk for Ben, niin tää oli se sama henkilö

Baltimore Ravens cupcake ja halusin sen vaan koska se näytti kivalta mutta loppujen lopuks en pystyny syömään sitä vaan annoin sen mun kaverille koska olin liian jännittyneessä tunnetilassa joten oisin oksentanu.
 Aina jos on ollu ton päivän värin mukainen vaatetus niin on saanut yhden paperilipukkeen ja sitten jos on allekirjoittanut esim yhden julisteen yms, niin on saanut ne myös. Mä sain kirjottaa niitä yhteensä neljä ja sitten ne pistettiin semmoseen kippoon ja eilen kuulutettiin ketkä voitti semmosen meet&greet tapaamisen Sean Considinen kanssa, joka siis pelaa NFL ja Baltimore Ravenseissä ja voitti just Super Bowlin ja jeeeee mä voitin sen tapaamis jutun!!!! Olin niin innoissani haha. Piti jopa herätä aamulla aikasin suoristamaan hiukset että näyttäsin vähän normaalia normaalimmalta..

Saatiin tommoset passit ja tottakai mun piti saada nimmari siihen ja tottakai se on nyt mun seinäl
Tänään sitten, kun se tapaamisjuttu oli klo 13, niin olin iha häsessä jo joskus 11 aikaan :D Vihdoin ku pääsin lähtemään luokasta kirjastoon, nii olin jo iha liia innoissaa, meinasin alkaa itkee XDD Siellä oli siis joku vähän reilu kymmenen muutakin tyyppiä että en tosiaan ollu yksin, mutta meijän kaikkien piti esitellä ittemme, ja kertoo että ollaanko senior, junior yms ja sit olin vaa paniikis mun kaverille et apua en mä osaa edes puhuu englantii :D mut sitte kerroin että joo olen anna ja olen senior ja vaihto-oppilas ja sitten se kysy multa että mistä oon kotosin nii ainoo mitä aattelin oli vaan että whooou Super Bowlin voittaja kysy mult just mistä mä olen kotosi :DDD sit se myös kerto mulle vähän myöhemmi että niillä oli saksalainen lastenhoitaja pari vuotta ja se lähti tänään kotiin ja sitten se kysy että kuinka kaukana Suomi on Saksasta, niin en yhtään tiiä/muista miten kaukana se on niin sanoin vaa että "no siinä on meri välissä ja sillee"... Ei ollu mun elämän huippuhetkiä, tai ainakaan toi kyseinen kohta.. Mutta se siis asuu tossa viereisessä kaupungissa/kylässä ja kerto tulevansa meijän koulun poikien korispeliä kattomaan perjantaina!! Meillä on section finals ja jos voitetaan mennään super sectionals ja jos nekin voitetaan niin ensi viikon viikonloppuna on state finals!!! Wohoo go Indians!

Täs mä ja Sean Considine. normipäivä

2 kommenttia: